14 juni 2014

JagFyllerÅr



I dag fyller jag år! Har tillfälligt bett om om lov att få flytta min ordinarie födelsedag som är på tisdag till i dag i stället.
För hur kul är det på en skala att fylla år på en tisdag när man dessutom har jobbat och ska jobba på natten.
Så vid 18.00 ramlar det in 10-12 personer av dom som står mig närmast och dom jag gillar att umgås med. Det blir en enkel tillställning som vanligt när det är party i Pettssonska.
Ska strax snitsa till en modifierad caesarsallad, det finns goda dessertostar, kex, meloner, vindruvor, jordgubbar och vin i hela Beckers färgkarta.
Sen såklart kaffe och Pavlovatårta, tror det kommer bli en bra kväll. Det enda orosmolnet är väl vädret, idag igen, det blåser halv storm och det kommer bli kallt att sitta ute.
Jaja, bilder kommer i morgon, nu måste jag sätta fart!

Heippa!








Glömde chipsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar