30 juni 2014

NyVeckaIgen



Ny vecka, nya möjligheter som det så vackert brukar stå på en del statusar på FB.
Den här veckan innebär hästvecka för mig, fem nätter på röjavdelningen. Är trött redan!
Puh, kommer jag att orka? Det är slitsamt...
Rudolf däremot är inne på sin upploppssträcka nu, sista veckan sen har han semester i fem veckor.
Välbehövligt som attan för honom och jag misstänker att han kommer sova i fatt en del. Det får han gärna göra, så vet man var man har honom.

Idag vaknade jag tidigt, redan klockan 7.00 var jag på benen. Satte mig i soffan, la pläden över benen och vips kom Gustav som ett skott och la sig bekvämt tillrätta i mitt knä. Han somnade och sov i 2,5 timme medans jag var  frukostsugen och törstig, men väntade tills han skulle vakna. Han sov ju så skönt så jag ville inte flytta på honom.


 Har lite uppdrag i dag, hälsa på mamma, hälsa på Willys och tills sist det roligaste hälsa på lilla Iris i Sumpan.
Jag köpte en Wheeely Bug till henne på Gekås och tänkte lämna den till mamma Frida och samtidigt passa på att bebisgosa lite med denna underbara lilla bebis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar