26 juni 2014

InteNågeAlls



Äntligen lite ledigt! Känns förbaskat skönt även fast jag även i natt hade en utav världshistoriens lugnaste nätter på röjavdelningen.  Förhoppningsvis borde detta generera till att dom är både piggare och utvilade på dagen. Även fast det är lugn på avdelningen så blir man trött, förbaskat trött dessutom. Kan aldrig vara bra att vända på dygnet så här, men jag kan inget annat så jag får väl köra på tills man stupar.

Gick upp tidigt idag, skulle dejta mamma. Vi fredagshandlade i dag istället för i morgon då jag har annat för mig. Fast jag vet inte, det var inte bra det heller tydligen. Dessutom var faktiskt alla som hon kände såinihelvitti duktiga, pigga och söta, ja, förutom vi då. Vi har inte lyckats få någon av den egenskapen. Tragiskt!

Ja, annars så finns det väl inte så mycket mer att svamla om just för tillfället. Kommer bli ett tidigt sänggående för mig i kväll för att orka med kommande evenemang. Men mer om det senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar