26 juni 2014

U.L.L.A.R.E.D



Ska strax hoppa i säng måste bara berätta att jag kommande två dagar kommer vara tämligen osynlig är i bloggen.
Kommer vara desto mer synlig 50 mil söderut, vi ska nämligen till Ullared på en 36-timmars i morgon.
Det blir jag, Emilie och....rookien Ingrid. Det sistnämnda namnet är tämligen otippat men någongång måste ju även hon bli av med sin Gekåsoskuld. Jag vet att hon varit sugen en längre tid....i smyg.
Oj, vad vi kommer ha kul! Jag är så himla glad att just Ingrid är med, hon är så rolig och jag gillar henne! Såklart är jag glad att Emilie är med också, detta har ju hon och jag planerat länge.
Ingrid bestämde sig idag. Fick ett sms där det helt kort stod "När åker vi?"


Vi räknar med att vara nere vid 14-15 tiden, shopping direkt sen till våran stuga som vi alltid bor i. Middagsbordet på Mandy´s Dinner är bokat till 20.00. Kan eventuellt bli lite vin för Ingrid och mig, vi har ju en gravid chaufför med oss.
Lite fredagsmys hemma i stugan innan vi lägger oss. På lördagen hänger vi på låset till Gekås.
Skulle det mot förmodan vara kö så gör det inget, vi har VIP-ingång och smiter in via vakterna. 
Kontakter är alltid bra att ha.  Köar aldrig! Har för den delen inte sett någon kö heller. Men på lördag kan det nog vara risk för det, lördag och dessutom löningshelg.
Skit samma, stället är stort och vi ryms ändå.

Kan komma något inlägg via mobilen om jag hinner/orkar/har lust.

Kram på er!

Just ja! Emilie och Jogge sålde sin lägenhet idag, grattis till er! Och till vilket pris sen då?!?
Nu blir den ordinarie visningen inställd, allt är påskrivet och klart. Förhandsvisning när den är som bäst!
.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar