12 juni 2014

ÅskaRäddSprattel



Jäklars vilket abrupt uppvaknade jag fick i dag. Vaknade 12.37 av att det åskade nåt så grönjävligt. Jag hatar åska! Jag rusade upp och öppnade dörren till Gustav som var ute. Stackarn kom springande med svansen mellan benen och såg livrädd ut. Min lilla plutt!
Vi somnade om tätt intill varandra och vaknade strax efter 14.00 av telefonen. Emilie och CG var utanför och vill in. Hade inte hört deras knackande vilket signalerar en sak.....jag är slutkörd!


Nu har vi gått en liten frallenad med inslag av fläckvist bensprattel. Hade tänkt gå slottsslingan men nya mörka moln på himlen gjorde att vi gick hem istället. Hann precis innanför dörren när himlen öppnade sig...igen.

Gillar inte oväder!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är den? Hade en bild på 32:an men visste inte om den ville/fick vara med i bloggen.

      Radera