17 juni 2014

It´s My Birthday


I dag fyller jag år!
Inte mycket att orda om men ganska kul att fylla tjugosju för andra gången.
Hittills har dagen varit fantastisk trevlig med både skönsång på telefonen strax efter tolvslaget av Anne H och sen en fin bukett av bästa kollegan Eva i morse när jag skulle gå hem.
Tack, vad snälla ni är!

Önskar mig inga presenter alls, blir så himla bortskämd varenda år av familj och vänner.
Cykel, parasoll, kameror, utemöbler, resor, restaurangbesök, 
stadsrundturer m.m och sen förra årets Ipad som jag grät av lycka när jag fick. 
Materialistiska pinsamma fruntimmer!

Det enda jag önskar mig i år är en 8-bitars sushimiddag eller förresten, jag orkar nog en 10-bitars.
När man fyller år får man bestämma mat, i sådan fall fyller jag år typ 360 dagar om året. 

I kväll blir det ett lugnt firande med min mamma och familjen 
innan det är dags för mig att åka och jobba igen.
Hade ju röjparty i lördags för övriga tillresta godbitar. 

Dags att sova, godnatt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar