4 juni 2014

KattIPlural



Idag tog Ingrid och jag oss en shoppingtur, alltid lika kul. Vi började med lunch på vietnamesen i Kallhäll. Där blir man aldrig besviken. Dom hade en superfräsch lunchbuffé för endast 79 pistoler.
Ingrid bjussade rart, tack tack tackelitack!
Det fanns så mycket gott dumplings, vårrullar och en rad olika rätter som jag knappast ens försöker mig på att skriva..Dit kommer jag åka flera gånger, garanterat!

Sen styrde vi med mätta magar kosan mot Ikea. Ingrid shoppade nödvändiga saker och jag kom med hejarop och lite bärhjälp.
Nästa stopp var ÖB, där även jag shoppade lite skojiga grejer inför kommande aktiviteter.
Eftermiddagsfikat intogs på Waynes på Outlet, Ingrid fortsatte sitt bjussande. Jag drack en latte och åt världens största dasslocksstora cookie i gräddkolasmak. Maj gadd vad snarrigt, dessutom satt vi ute och kollade på övriga kufar och lustigheter.

När jag kom hem hade jag kattfrämmat på garageuppfarten, Gustav och en annan mycket liten kisse satt och myste tätt intill varandra.
Vet inte vems denna katt är, men den var mycket kärvänlig och väldigt väldigt liten.

 Är det verkligen en vanlig bondkatt detta?
Pussas lite.......
 Närgången kisse...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar