3 juni 2014

DuktigJag?



Straffet av att sova för lite efter en natt på jobbet? Förbannat trött, sliten, värk i kroppen och lite lätt irriterad.
Dumt gjort jag vet, men mamma skulle på ytterligare en naprapatbehandling klockan 13.00 så det var bara att masa sig upp och ikläda sig sitt vänligaste leende.
Blev en tur till Coop sen efteråt, som extrabonus så nu borde väl jag för en gångs skull kvala in som den "duktiga dottern"? Dream on....

Ja, i alla fall så har jag bestämt att det blir tidigt sänggående i kväll. Direkt efter Biggest Loserfinalen kommer jag vika in hovarna och sova.
I morgonbitti kommer min lilla favoritkille redan klockan 8.30, vi ska mysa medans hans mamma är hos frissan. Längtar efter honom!
När han är återlämnad så blir det mys/shopping/lunch/fika/skratt/förvirring med en annan favorit, nämligen Ingrid.
Kommer bli en bra dag i morgon med!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar