13 juni 2014

Fredag den 13:e



Fredag den 13:e idag, vojne vojne. Vågar man gå ut idag eller ska man hålla sig inomhus och ikläda sig skyddshjälm, knäskydd och ytbärgardräkt?
Jag är ju ganska känd för att vara ett klantarsel på alla plan.

Annars är just denna 13 juni är en mörk dag. Usch, jag minns den där morgonen när jag kom hem från jobbet och fick reda på att Glenn hastigt, oväntat och alldeles för tidigt hade gått bort.
Tänker lite extra idag på Bitte, Chrisse, Carro, Katten Torsten och alla andra anhöriga.
Det var en jävla sommar den där för just 6 år sedan. Mycket skit hände och jag vill helst glömma det mesta av sommaren -08.

I dag ska jag bara ta det lugnt, slöa, slappa och glo ut genom fönstret. Det enda jag har på agendan är fredagshandling med mamma.
Känns skönt att förslappa sig lite efter veckan som varit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar