5 juni 2014

JoggesDagIdag



Godmorgon vänner!
Ska kasta mig i säng alldeles strax, ska bara........blogga lite först. Det är ju så kul att blogga!
I går kom hon hem! Min alldeles egna lilla nyblivna nyutexaminerade radiojournalist.
Hann bara träffa henne en halvtimme innan det var dags för mig att åka till jobbet.
Nu gäller det att umgås massor innan hon packar om och flyttar till Åland på söndag.


 Tar man examen så är väl värd en bukett vackra rosa pioner.
 Gustav väntar och väntar på Erika, kommer hon aldrig snart?

Dags att försöka bota min huvudvärk som finns därinne någonstans. Sömn är nog vad som behövs.
Klockan 16.00 är det studentmottagning i Jakobsberg för Julia och klockan 18.00 födelsedagsfika hemma hos familjen Gomez Pettersson.


Killen med röd tröja fyller år just idag och det måste såklart firas!
Den här bilden har jag lånat från Emilies blogg utan att fråga ens....


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA JOGGE!




1 kommentar:

  1. Grattis Jogge och grattis Erika till din examen! Kram på dig Ewa :)

    SvaraRadera