27 mars 2011

Brobo på TV


Godmorgon mina vänner och hej sommartid!
Sovit nästan lika bra som tidigare nätter. Enda skillnaden var att det var lite snålt om täcke upptill. Gustav valde att sova vid mina fossingar hela natten vilket gjorde att täcket inte räckte till för mej.
Blev lite kallt framåt småtimmarna.
Gick inte upp förrens vid 10.00 då Lotta kom på besök. Hon har dragkrok på sin bil och hjälpte Rolf att köra iväg med släpkärran och våran gamla säng till tippen.

Idag ska jag bänka mej framför TV´n nu klockan 12.00. Det är SM-final i damernas elitserie i hockey och Segeltorp ska möta Brynäs.
Extra skoj eftersom Malin Sonefors spelar i Segeltorp. Måste kolla att hon sköter sej ordentligt!!

På eftermiddagen är det dags för säsongens sista innebandymatch, sen slipper jag skena till sporthallen varje söndag och betala domarna.
Middagen idag blir grillfest med hela La Familia, det ska bli skoj!

Nej, nu måste jag rafsa ur diskmaskinen innan det sändningen börjar från Himmelstalundshallen i Norrköping.
Heja Segeltorp!

1 kommentar:

  1. Bra där att du kollade och hejade på Malin och Segeltorp. Det gick ju vägen. Hipp Hipp Hurra.

    SvaraRadera