11 mars 2011

Godmorgon födelsedagsfredag

Hej på er i den vackra vårsolen och hej på er mina skitiga fönster!
Idag har jag som vanligt sovit som en stock och utan problem. Säger som i den fruktansvärt enerverade TV-reklamen: "AD bildelar, det är nemas problemas"

Hade ställt klockan på 13.00 eftersom jag har lite att förbereda inför tårtkalaset i kväll.
Iofs så har jag Emilie, hon styr upp det mesta härhemma.

Slog igång Tv-apparaten för Emilie berättade om tsunamin i Japan. Shit, vad läskigt!
Det är tur att man bor där man bor....förresten....kan det komma tsunamins på Mallorca??

Nattens arbete var oerhört stimulerande och trevligt.
Jag hade det ganska lugnt och framförallt hade jag Anne!
Anne kan man lita på, när hon hade sina lite lediga stunder så hängde hon med mej.
Vilken skillnad att jobba med en van, ordinarie sköterska istället för dessa inhyrningssköterskor som inte vet något.
Och vill inte veta något heller. Usch, nu var jag elak....
Sen att hon är så väldigt trevlig och en riktig vän gör ju inte saken sämre.

Nu ska jag åka ut på en liten sväng. Blir nog inte mer inlägg än så här idag.
Klockan 18.00 kommer gästerna och det är ett par stycken.
Släkt, vänner, Emilies vänner och Jogges föräldrar. Ska bli kul att träffa allihopa!

Ha en skön fredag!


1 kommentar:

  1. Tror inte du behöver oroa dig för Tsunami på Mallorca. Men håller med. Fy sjutton vad läskigt. Ha en trevlig födelsedagsfest.

    SvaraRadera