21 mars 2011

Snart så

I dag skuttade jag upp redan klockan 11.10. Då tyckte Gustav det var dags att gå ut.
Jag kände mej utvilad och pigg. Ska ju inte arbeta i natt så då kan man lika gärna kliva upp.
Hade varit uppe en liten stund då jag ser en stor lastbil komma indundrande på vår lilla gata. På flaket hade han en jättecontainer, och i den containern befann sej min säng.
Inte bara sängen utan hela Åsas och Sventas möblemang och annat skoj från sina 5 år i USA.

Har rensat och plockat i sovrummet nu. Så det är bara för Rolf att skruva isär våran gamla och hiva ut. Sen hämta dom JÄTTEPAKETEN som står i Åsas garage.
Var tvungen att spana lite när containern lastades ut och det var verkligen STORA paket.
Allting är ju iofs större i USA och det ska bli spännande att se om vi verkligen kommer att kunna bära dessa jättepaket.

Anne har varit här en stund och fikat. Inte Bålsta-Anne utan Anne Pettersson. Hon hämtade lite prylar jag köpte till henne på Gekås.
Nu ska Emilie styra middag, idag blir det fisksoppa, aioli och vitlöksbröd.
Erika kommer också så det blir en sån där riktig familjemiddag som jag alltid saknar.

I kväll kommer det bilder på paket, emballage och säng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar