28 mars 2011

Lägenhet tack!!!


Guten morgen!
Vakande upp till en strålande solskensdag. Drömde lite underligt i natt, i djurtema.
Jag drömde att det hade flyttat in två små kattungar på jobbet, en röd och en svart.
Den svarta såg precis ut som Gustav när han var bebis och den röda var en kopia av Gustavs antagonist här på gatan.
Sen drömde jag även om möss och råttor. Det var inte riktigt lika kul, hade möss överallt i huset.
Usch, vad äckligt!

Har pratat med Jessica i 45 minuter i telefon nu på förmiddagen. Och det lustiga var att även hon hade drömt om möss inomhus!
Skumt, samma dröm typ.

Idag ska jag först till Bro IK´s kansli och redovisa domarkvitton. Åker sen vidare till Willys för lite veckohandling.
Måste sätta mej ner och planera veckans middagar nu. Har ingen inspiration alls, men något ska jag väl få till.

Jag har en efterlysning!!!
Är det någon som har eller vet någon som ska hyra ut en 1:a eller 2:a i 08-området??
Erika är i akut behov av en ny lägenhet då den hon hyr av nu helt plötsligt har fått för sej att Erika ska flytta, trots tidsbestämt kontrakt.
Hon tjafsar och bråkar med henne i ett, hittar på egna lösningar, kör egna hyreshöjningar m.m. och nu är det inte hållbart längre för Erika.
Otrolig osmidig människa, och hon kommer snart inse att hon gjort bort sej radikalt!

Tänk efter nu mina läsare, känner ni inte någon?
Maila mej på ewapettsson@hotmail.com

Nu måste jag sätta fart. Kom på att jag ska hämta Owe på Arlanda i eftermiddag också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar