18 mars 2011

Hej då Bro, Hej Ullared!


Nu är man verkligen på G, gick upp klockan 06.20. Alldeles frivilligt dessutom, Gustav tittade trött upp från sängen och undrade nog vad jag höll på med.
Men det är ingen vanlig dag idag utan det är Ullaredsdagen!

Gick och la mej tidigt, redan vid 23.00 låg jag nerbäddad i min säng. Kanske är sista gången jag ligger i min nuvarande säng.
Nej, den kommer ju på måndag så söndagsnatten hinns med i Obs Interiörsängen från -81.

Måste titta efter en liten pall på Gekås, jag kommer kanske ha svårt att "komma upp" i denna höga säng.

Nej, nu måste jag piffa mej lite. Tänkte blåsa till frisyren i någon frisyr som passar för en liten kvällshopping i halländska myllan.
Vid 9.30 anländer Ullaredsexpressen och jag har köpt biljett. En tur-och-retur för säkerhetsskull.

Ha en bra helg mina fina vänner.
Tror att jag kommer att få i väg ett eller annat blogginlägg från Iphonen.
Annars kanske ni få abstinens?



1 kommentar:

  1. Ha Ha ja det där med liten pall är nog inte helt fel. Man får i alla fall sträcka på benen när man ska "hoppa" upp i sängen.

    SvaraRadera