14 mars 2011

Fullspäckat schema


Hej mina fina vänner!
Eller.....? har ju faktiskt ingen aning om hur ni ser ut men jag gissar på att alla är fina. Det finns bara fina människor.....kanske nån enstaka som inte passar i det facket.
Typ massmördare, pedofiler, Psykopatchefer på Upplands-Bro Kommun och såna som plågar djur, dom är fanimej inte fina. Men jag tror heller inte att dom hänger här inne och läser min blogg!

I går chockade jag omgivningen (Rolf och Gustav) med att gå och lägga mej före klockan 24.00!
Vaknade 8.00 och klev upp, helt otroligt.
Det blev frukost, Nyhetsmorgon, Vakna med the Voice, dusch och tidig powernap.

I går åkte som sagt Fattiga flickan hem till Rosengård med vändande post kan man säga. För på torsdag är hon tillbaka igen! Ett himla flackande upp och ner i det här landet.
Men anledningen att hon åkte hem nu är givetvis skolarbetet. En redovisning på onsdag sen upp på ryggen på albatrossen igen.

Jag har också en del att pyssla med den här veckan, kolla in detta fullspäckade schema.
Skulle få många avundsjuka på mitt aktiva liv i rörelse:

Måndag: Veckohandla, Jobba
Tisdag: Sova, Jobba
Onsdag: Sova
Torsdag: Hämta Emilie på Arlanda 11.00, packa, råna banken
Fredag: Avfärd mot Ullared, skratta, shoppa, övernatta i hyrd stuga
Lördag: Shoppa, skratta, bli fattig, titta på folk, övernatta i hyrd stuga
Söndag: Ev. mer shopping om vi glömt något, sen hemfärd, gos med katt

Så ser min vecka ut, blir svettig redan nu. Men kul kommer den att bli! Garanterat!


2 kommentarer:

  1. Gissar att det mest intensiva och jobbiga blir i slutet på veckan, ha ha.

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!
    Nu har jag tagit upp min blogg igen! Jag ger det ett försök, så välkommen in!
    Kram

    SvaraRadera