29 mars 2011

Ganska OK


Godmorgon mina vänner!
Nattens arbete är över för denna gång. Har varit rörigt på ett rum, typ hela natten.
Har varit ganska okej i min allergi men ögondropparna har jag fått tagit ett antal gånger.
Ögonen kliar, svider och är röda som stoppljus. Däremot så ser jag ganska "normal" ut d.v.s. jag har inte svullnat runt ögonen.
Behöver inte använda glasögonen med BH, känns mycket bra.
Kan det vara tabletterna och salvan som motverkar svullnaden tro?
Det roliga är att så fort jag kliver ut ur huset och sätter mej i bilen så slutar ögonproblemen och inga droppas behöver tas.......alltså uppenbart att huset är sjukt!

Nu måste jag sova, är trött som bara den. Lite te och en ostmacka måste ner i magen först annars vaknar jag för tidigt p.g.a hunger, inte bra.



Hade btw 71 unika besökare igår? ! Det var kul....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar