31 mars 2011

Hej då Emilie!


Idag skrämde jag upp stackars Mia alldeles för tidigt! Vi hann med en fika och mys med lilla kattungen Ralf. Men har ni sett en sån liten rar katt. Han är så söt!
Jag hade med mej lite av Gustavs amerikanska kattgodis till honom. Han svalde dom hela, den token!
Undrar om han kände vad dom smakade??

Sen åkte vi ner till jobbet för ett obligatoriskt personalmöte. Mötet höll på i knappa 2 timmar, sen pelle i botten och hem igen.
När jag kom hem så hade Emilie bakat, chokladrutor och hallonmuffins i zebraformarna från Ullared.

Till middag i dag blev det en supergod tonfiskpasta signerad Paolo Roberto.
Och efter det fika med Emilies nybakade kakor. Mums!

Klockan 18.30 var det dags för sötnosarna att bege sej på Arlanda. Emilies plan går vid 20.00-tiden till Malmö. Det dröjer långa 19 dagar tills hon kommer hem igen, trist!

Nu ska jag lägga mej i soffan och försöka bota min huvudvärk som jag haft mer eller mindre hela dagen.

1 kommentar:

  1. Värsta coola katten jag har...
    Hoppas huvudvärken ger med sig!
    Kram!

    SvaraRadera