6 mars 2011

Sjusovare


Godmorgon så här mitt på blanka eftermiddagen!
Herregud vad jag har sovit idag?!
Startade inte ens datorn eller åt frukost när jag kom hem. Blev bara ett snabbmys med kissen och sen ett svanhopp i sängen.
Har varken hört eller sett något tills jag vaknade 14.49.
Sjuochenhalvtimma.....! Guldstjärna till mej!
Brukar roa mej med en liten gissningslek innan jag kliver ur sängen.
Den går till så att jag brukar gissa vad klockan är, jag har ingen klocka där inne så jag kan inte fuska.
I nio fall av tio så har jag rätt, idag gissade jag att klockan skulle vara 14.37.

En felmarginal på 12 minuter tycker jag är godkänt.
Ja, man har inte roligare än man gör sej....och det här tycker jag är ganska kul.
Lättroad? Mmmmm, lite.

Passade på att ta lite bilder av mitt favoritobjekt för en stund sen.
Det var så länge sen jag fotograferade honom, (läs igårkväll)
Se och njut av finaste kissen i stada.

Nä, om man skull ta och gaska upp sej lite. Mina småtroll kommer senare i kväll för att avnjuta mammas som alltid delikata mat.
I dag blir det italienskt....
Kan dyka upp en eller annan bild på en mozzarella eller något i den stilen.
Var beredda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar