5 mars 2011

Lite lördagsmys



Sov like a stock as always!
Vaknade 13.30, ganska pigg men ryggen känns sådär.
Hade ganska många tunga lyft från golv till säng i natt och sånt sliter på min redan onda rygg.

I dag hade Erika och bestämt att vi skulle, om jag orkade åka på en liten shoppingrunda.
Sagt och gjort, jag hivade i mej en tallrik fil och iväg.
Vi åkte först till Plantagen för en kopp av världens näst godaste kaffe, Wayne´s.
Kom i skrivande stund på att jag den 29 april kommer att åka väldigt tidigt till Arlanda för att hinna med ett fikastopp på Starbucks. Kosta vad det kosta vill!
59:- för en mellanlatte!? Ja, det är det banne mej värt!

På Plantagen hade dom tulpanfrossa. 3 buketter för en hunka, taget!
Jag älskar tulpaner! Det vet ni, vill ni glädja mej köp en tulpan eller två!

Vidare till Jakobsbergs centrum där det just denna lördag var i stort sett folktomt.
En tur in på Myrorna är alltid kul. Finns så mycket fint där och allt kostar typ ingenting.
Erika köpte två små fina glasvaser för totalsumman 25:--

Nu är jag hemma och ska strax styra i gång med middagen, idag blir det fyllda lövbiffar med klyftpotatis.

Men först lite påtår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar