8 mars 2011

Hej på er

Inte kom jag i säng tidigt i går.
Det blev en balja thé i kombination med datorn i knät och så tittade jag på Solsidan och senare Familjen Annorlunda.

Solsidan var som vanligt superbra. Jag gillade när Ove Sundberg åt baguetterna med bebisbajs på.
Det är en riktigt bra serie Solsidan.

Blev lite svettig när 10-barnsfamiljen i Familjen Annorlunda skulle åka på solsemester till Cypern. Herregud, att kunna hålla reda på 10 barn! Och så många resväskor!
Vilka otroliga föräldrar, jag är imponerad.

Idag ska jag ta mej en tur till Bålsta. Först till centrum för lite spontanshopping och sen till Anne för godaste kaffet i Bålsta och lite småprat.

Gustav har idag fått om möjligt ännu mera spring i benen. Har öppnat dörren åt han säkert 20 gånger hittills.
Inutinutinutinutinut......

Nu måste jag sätta fart....mot Bålsta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar