12 mars 2011

Emilie 26, bildkavalkad






























































Godmorgon mina vänner!
Här kommer en liten bildkavalkad på gårdagens festligheter.
Orkade inte fixa till dom i ordning, det tar sån tid utan dom är inslängda lite hursomhelst.
Vi var 20 st som slogs om sittplatserna, dock behövde vi inte slåss om tårtan det här året, som vi gjorde förra året.
Det blev 2 tårtor över!
Micke och Ingrid....kom och ät!

Jag rabblar upp gästerna så kan ni försöka lokalisera dom på bilderna:
Reneé med Mini- Reneé i magen och Patrik
Elina
Jessica, i ny ursnygg frisyr. Kände inte igen henne!
Sara
Christine
Micke och Jasmine
Fastrarna Yvonne och Lotta
Farfar Birger
Mormor Margith
Jogges föräldrar Antonella och Jorge
Och så vi då förstås....Rolf, Jag, Erika, Emilie och Jogge.

Vid 19.50 hade mormor fått nog, då skjutsade jag hem henne. Tror hon ville hem och titta på Let´s Dance faktiskt.
Farfar skjutsades hem lite senare av Yvonne och Lotta.
Jessica ville av förklariga skäl också hem tidigt. Idag åker Bani och Manya till Iran och ska vara borta 1 månad. Hon vill förstås hem och mysa med dom.
När dagen hade gått över till 12 mars så var det bara Micke och Jasmine kvar.
Då ställde Rolf till med lite vickning.
Det gjordes varma mackor i flertal och vi åt och var glada!
Klockan 01.30 var det plötsligt tomt på gäster och en trött familj gick och la sej. Jag plockade in i diskmaskinen och röjde lite.

Somnade gott bredvid en snarkande make och vaknade med ett ryck 05.30! Shit! Jag hade glömt att släcka lyktorna på verandan ute och var beredd på att huset skulle stå i ljusan låga.....minst.
Men som tur var brann dom fortfarande och jag kunde släcka dom och sova vidare.






Å, varför blev då så himla mycket plats härnere då?
Ser bedrövligt ut, men jag vet inte varför.....







































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar