15 mars 2011

Utvilad och hungrig


Som vanligt har jag inga som helst problem med att sova. Skulle lätt bli uttagen att representera Sveriges landslag i sovning, om det fanns något sådant landslag.

Gustav har varit ute hela dagen, han trivs nu när det är sol och lite varmare.
Fåglar och möss blir mer lättillgängliga för honom, den sanne jägaren.

Idag har jag slängt ihop en köttgryta, eller ungersk gulasch för att vara noggrann.
Luktar gott och jag tror det kommer att smaka gott också. Är bl.a 3 dl rödtjut i, brukar bli gott med vin i grytor.
Frågan är bara om jag kommer bli lullig.....?

I natt är det jobb igen, hoppas den blir behaglig och greppbar.
Anne är hemma med lilla Prinsessan inatt, hon har feber stackarn.
Men det kommer funka ändå, dom har nog hittat någon fullgod ersättare. Fast ingen kan ju ta Annes plats, hon är absolut Top Notch!

Nu ska jag fortsätta mitt arbete med middagsförberedelserna.



Måste bara visa er mina två sötnosar, Gustav och Erika.

2 kommentarer:

  1. Men vi vill ju ha Anne! Är du helt säker på att dom kommer att hitta en fullgod ersättare?! Det är vi ju inte direkt vana vid! Haha
    /Sandra

    SvaraRadera
  2. Om du blir lite lullig av grytan så kommer det bli en riktigt rolig natt på jobbet, ha ha.

    SvaraRadera