21 mars 2011

Glad katt


I dag är en spännande dag! Vet knappt om jag har tid att sova men jag borde göra det.
Men i dag så anländer sängen och alla andra grejer från Usa till Åsa och Sventa. Vi har paxat sängen och sängborden.
Och i kväll när Rolf kommer hem ska vi bära, oj vad vi ska bära.
Sen ska det skruvas, Sventa har lovat att hjälpa till. Tack,tack!
Men först ska den gamla ut, vette 17 var vi ska ställa den. Kommer se ganska roligt ut med en säng ute.
Men den får stå där tills vi har lånat en bil med dragkrok så vi kan hänga på släpkärran och frakta den till sängbegravningsplatsen.

Gustav var glad när jag kom hem från jobbet nyss. Han busade och skuttade runt benen på mej.
Nu har han redan hoppat upp i sängen och somnat. Jag ska också lägga mej nu.

Godnatt mina vänner! Sista timmarna i min gamla säng.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar