9 mars 2011

Lite halvdålig


Det blir inget jobb för mej i natt, ingen härlig återförening med Anne.
Typiskt!
Jag vet inte vad det är för fel, känns som att jag håller på att bli magsjuk.
Magen bubblar och värker, illamåendet sitter i halsgropen och jag är trött. Trött, matt och huvudvärk!

Så nu ligger jag här och inväntar det stora diarreochpruttanfallet.
Men jag är inte så säker på att det blir något, kan lika gärna vara biverkningar av min nya allergimedicin.
Illamående, diarre, huvudvärk står bl.a att läsa på bipackssedeln.

Men för att vara på säkra sidan väljer jag att vara hemma. Skulle det dra i gång i natt har man ju hunnit smitta dom flesta boende och personal.
Jag tar det säkra före det osäkra, och som det känns nu så skulle jag aldrig orka jobba.

Spännande fortsättning följer.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar