31 mars 2011

Slappardag i dag med!



Godmorgon grevar och baroner!

Vaknade alldeles för tidigt idag, 07.20!
Kan bero på att jag gick och la mej alldeles för tidigt, 23.00!
Anteckna det på intresselistan nu!
Under rubrik: Ewas sovtider.

Vad hände idag då i mitt hyperintressanta och megaaktiva liv?
Svar: Inte mycket att hänga i julgranen.
Men lite små trevliga saker ska jag roa mej med, lyssna på det här:
  • Blåsa till håret i en rufsig, busig frisyr passande en 50-plussare på språng
  • Åka till bästa Mia på fika
  • Mia och jag åker vidare till arbetet för personalmöte mellan 13-15
  • Handla bröd
  • Hem och laga Paolo Robertos supergoda tonfiskpasta
  • Avskedsmiddag med Emilie och Jogge
  • Krama hej då till Emilie
  • Kanske gråta en skvätt
  • Soffhäng med maken som säkert redan har somnat
  • Sova
Glömde förstås dom viktigaste punkterna, gos med goskillen Gustav. Men det gör jag ju hela tiden så det behöver knappast schemaläggas.

Dag att ta itu med punkt 1, blåsning av hår.

Heippa på ett tag.
Ut i solen med er blekfisar, själv är det nog läge för invigning av mina nya Ullaredssolglajjer idag.

1 kommentar:

  1. Hoppas du köpte en varm Ullaredströja också. För fy sjutton vad det blåste snålt idag.

    SvaraRadera