13 mars 2011

Slut på denna söndag!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än det gamla vanliga söndagsgörat. Var till sporthallen och betalade kvällens innebandydomare.

När jag kom hem så hade Rolf precis kommit hem från Lotta där han idag hade tapetserat.
Det börjar bli färdigt nu köket, är jättenyfiken. Måste dit och spana nån dag.
SVT sände reprisen av finalen idag.
Är alltid kul att kolla även på TV-sändningen eftersom man missar massor när man är på plats i Globen.
När t.ex dom utländska jurygrupperna röstade missade vi nästan totalt, det var rörigt och livat i Globen så vi fattade nästan ingenting.

Har precis kramat om mina småtroll, Erika åkte hem till Kungsängen och Emilie flyger hem till Malmö i kväll.
Vi hade en riktigt trevlig kväll tillsammans. Vi åt supergod mat, ryggbiff, potatisgratäng, sallad.
Sen hade Emilie gjort en mycket välsmakande rödvinssås och goda vitlöksbröd.
Till efterrätt blev det kaffe och rester från fredagens födelsedagstårta.

I morgon är det en ny vecka, jag kallar den ULLAREDSVECKAN!
På fredagsmorgon avgår Ullaredsexpressen med tre köpstarka glada damer.
Oj, vad kul vi kommer att ha och oj, vad fattig jag kommer att bli.

Nu ska jag titta på Bröllopsfotografen på TV4, den är riktigt bra!



2 kommentarer:

  1. det var en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Spelar faktiskt in Bröllopsfotografen då jag vet att du "pratat" mycket om den och sagt att den är bra.

    SvaraRadera