7 mars 2011

Katt på ko


Tycker det här kortet är roligt!
Man ser knappt Gustav där han ligger på rygg på den fläckiga komattan.

Gjorde chile corn carne idag.
Var ganska gott men jag var inte så hungrig, tyckte nyss jag ätit frukost.
Bänkade mej bredvid min högt snarkande make i soffan för att titta På Ullared ikväll.
Herregud, den där Morgan.....han var verkligen duktig att titta på när andra jobbar.

Känner mej trött nu. Tror jag ska lägga mej per omgående.
I morgon tar jag mej en tur till Bålsta och Anne för lite gott kaffe och småprat.

Sen på eftermiddagen skulle Emilie eventuellt komma över. Det blir kul. Vi måste skriva nota så jag vet vad som ska handlas inför 26-årskalaset på fredag.
Det ska bakas fina tårtor bl.a. Och jag har lovat att baka bullar.
26 år??!! Fattar ingenting, nyss lärde hon sej cykla?!

Godnatt med er, hoppas jag är piggare i morgon.


1 kommentar:

  1. Ja visst är det konstigt vad fort tiden går. Lindah fyller 30!!! om några veckor.

    SvaraRadera