5 mars 2011

Glad katt


Gustav gillar inte att vara ensam hemma. Då är det ingen som kan öppna dörrar, lyfta upp honom till handfatet, sätta på vattnet, eskortera han till matskålen, hålla sällskap när han äter m.m.
Idag blev han extra glad när mamma kom hem efter lördagsshoppingen.
Vi myste i max!

21 st rosa och vita tulpaner i en frasig bukett. Fint med tulpaner.

Undrar förresten när han jag delar hus med kommer hem?
Han är hos Lotta och jobbar med nya köket.
Maten är klar och jag är hungrig!

I kväll är det Andra chansen i Sundsvall. Jag jobbar och kommer missa allt.
Håller tummarna för Jenny Silver och Shirleys Angels. Men det är vad jag tycker och så kommer inte svenska folket rösta.
Jag tycker även Sara Varga och Linda Pritchards låtar är mycket bra.
Vi får väl se hur det blir, inte så jätteintressant för han som kommer vinna hela tjottaballongen är redan klar för Globen.

Nu äter jag! Väntar inte på maken.

Sen dags för arbete igen....slit å släp!



1 kommentar:

  1. Inget jobb för mig så jag ska bänka mig framför TV`n med en stor skål godis och se Andra chansen.

    SvaraRadera