24 mars 2011

På väg till doktorn.

Sitter redo för att snart påbörja min resa till S:t Görans sjukhus.
Tänkte bara ta bilen till stationen för att sen fortsätta med pendeltåg och tunnelbana.
Väljer att lämna bilen på stationen eftersom jag har jobbat inatt och är minst sagt trött och därav ingen bra bilförare.

Ska vara där 11.00 men som vanligt är jag ute i mycket god tid, kan ju hända något på vägen och då gäller det att ha framförhållning.
Besöket börjar med en pricktest och spirometri, därefter får man sin dom hos doktorn.

Sen är det järnet hem och kasta sej i säng. Ska jobba min tredje och sista natt för den här gången.

Håll tummarna nu så jag inte är allergiskt mot något!


2 kommentarer:

  1. Jag som skulle kört dig om det inte varit för den här dumma maginfluensan som håller familjen i ett järngrepp... Hoppas allt går bra och att du har dokumentationen med dig från jobbet och allt!! Kram!

    SvaraRadera
  2. rolig du är da...va då inte är allergisk mot nåt, du tror verkligen på mirakel du va =)
    Håppas du får en trevlig och vaken läkare..så jobbigt när dom bara somnar :-)

    SvaraRadera