1 mars 2011

Låt Rudolf valla!



Äntligen så är det vår! Kanske inte riktigt men det är mars och mars = vårmånad!
Känns alldeles förträffligt!

Gick upp tidigt i morse, redan 8.30 var jag ur sängen. Förstår fortfarande inte vad det skulle vara bra för.
Ska jobba en natt i natt så jag borde sovit en stund till.

Började dagen med en dusch. Sen ringde jag min chef, han hade sökt mej igår.
Han ville höra om min allergi och var allvarligt oroad över min situation på arbetet. Han berättade även att han jobbade stenhårt på att få fram alla besiktningsprotokoll som finns.
Dom skulle nämligen vara bra att ha med sej när jag börjar min allergiutredning på S:t Görans sjukhus.

Ringde även just allergimottagningen men där missade jag telefontiden. Ville bara kolla om min omåttligt trötta doktor verkligen fick iväg remissen, tryckte hon på enter ? Jag menar hon var ju så vansinnigt trött och ointresserad så jag är skeptisk.
Får prova i morgon igen.

Annars idag så händer inte så mycket. Håller på att tvätta lite, sen är det skidor på Tv om en stund. Hoppas svenskarna har bättre vallat idag.

Tycker Pappa Rudolf i Sunes Jul kunde få jobb i svenskarnas vallabås.
Ni minns väl julkalender -91?
Bästa julkalendern som någonsin visats, som vi skrattade!



En riktig vinnarvallning för Hellner & Co!

Dags för dagens första kaffe.

1 kommentar:

  1. Vad vallan gäller så kan det ju i alla fall inte bli sämre om Pappa Rudolf får valla, ha ha

    SvaraRadera