1 april 2011

Godmorgon Huvudvärk


Hej på er mina vänner så här den 1 april, den stora lurardagen.
Jag tror ingen kommer att ens försöka lura mej eftersom jag kommer vara extra misstänksam mot allt och alla.
Vaknade av att någon med sträv tunga slickade mej på näsan?!! Det var Gustav förstås och klockan var ca 8.30.
Han hade väl ledsnat på sin mamma som bara sov och sov.
Huvudvärken sitter i fortfarande, inte så jättekraftig men den irriterar mej.
Detta gjorde att jag redan efter frukost kände att jag var tvungen att sova middag, typ sova frukost.
Jag älskar att få krypa ner igen och dra täcket över huvudet mitt på blanka förmiddagen.
Gustav tyckte nog jag var skittråkig men gillade läget och la sej han med. Han somnade först!

När jag vaknade vid 11.30 så kändes det något bättre. En rolig dröm hann jag med och drömma också.
Rolf och jag skulle flyga hem från USA, men planet kunde inte lyfta utan alla var tvungna att ställa sej i mittgången och sen vägdes alla passagerare. Därefter placerades man ut i kabinen.
Jag och Rolf hamnade långt ifrån varandra och jag fick en gammal inkontinent dam bredvid mej som luktade kiss.
Sen vaknade jag!

Idag ska jag strax bege mej till Willys för den sedvanliga helghandlingen. Det gäller att ha allt på sin plats i kylskåpet när man går i ide hela helgen.
Jobbar 4 nätter på ett bräde nu. Även måndagen som är en bytesnatt med Mia.
Då blir jag istället ledig nästa fredag när jag jobbar helg om två veckor.

Igår kväll ringde Anne. Dom hade äntligen fått hem sin lilla valp Lotta 8 veckor drygt.
Hon var så mammig och gick efter Anne hela tiden. Än så länge hade hon inte fått användning av dom 550 bajspåsarna hon köpte på Ullared.
Det var så kul att hon ringde och berätttade hur det gick, jag blev glad.
Nästa vecka är det jag som kommer på besök, längtar så efter att få se henne på riktigt.
Jag stjäl en bild från Annes facebook, hoppas jag får det!!
Rasen heter Eurasier, visst är hon väl världens finaste?







2 kommentarer:

  1. Åhh det var verkligen en gullig lite hundvalp.

    SvaraRadera
  2. klart du får visa fram min fina vove :-). Själv hinnar jag inte med blogging just nu hehe

    SvaraRadera