22 april 2011

Väldigt lång fredag!


Godmorgon alla fredagslediga slöfockar!

Har jobbat klart nu och faktiskt inte kräkts en enda gång trots hetsätning av påskgodis all night long.
Som numera privatanställd så är det en väsentlig skillnad på påskäggsstorleken som chefen så frikostigt bjussar på!
Den här modellen, storlek jättebamsing har vi i år fått i det privata huset, inte ett, inte två, inte tre utan fyra stycken!
I kommunhuset var ägget (sorry, bara ett!) i miniatyrstorlek, det syntes knappt. Fick ha båda mina läsglasögon på snoken för att över huvudtaget kunna urskilja ett ägg.

Hade lite tråkigt i natt så jag roade mej med att ta alla godisar i dom fyra äggen och lägga dom i en lång rad.
En väldigt lång rad blev det, var lite knökigt i trapphusen men upp och ner fyra våningar ett par varv runt månen räckte det till!

Hur lång kommer den här fredagen då att vara? Ingen som vet faktiskt men jag tror att den kommer hålla i sej ända till Herr Lördag behagar infinna sej.
Själv ska jag ägna dagen åt att sova, länge. Vad ni kommer att ägna er åt räknar jag med att få en ordentlig rapport om kommentarsrutan.

Godnatt mina vänner och alla andra som jag inte känner!





1 kommentar:

  1. Oki min rapport lyder som följer: Vaknade 7 av att Samuel som låg bredvid mig sa att han var "ärdi" och det betyder att han sovit klart. Sen blev det DVD, frukost och en tur till Mulle Mecklekparken. Nu grillar vi på altanen.

    SvaraRadera