26 april 2011

Andkrasch!

Godmorgon!
Höll på att gå riktigt illa när jag åkte hem från jobbet i morse. Först valde en and att springa rätt in i bilen, höll på att väja för kraken men tur var väl det. Annars hade jag hamnat i diket!
Tittade i backspegeln och jag tror att han klarade sej, han flaxade i väg iaf.
Stackars pippi!
Som om det inte vore nog så körde en biljäv.l ut precis framför mej där vid Ådöavfarten. Jag tvärnitade och han såg vettskrämd ut. Han kan omöjligt ha sett mej! Jäkla tröttmössa!

Men jag kom välbehållen hem och möttes av en liten rar kisse som hade bråttom in till matskålen.
Nu ska jag strax hoppa i säng. Känner mej trött, trots att vi hade en ganska okej natt.


1 kommentar:

  1. Det var en händelserik morgon må jag säga. Tur att du var uppmärksam och att det gick bra.

    SvaraRadera