11 april 2011

Späckat schema.......?!

I dag lekte jag vanlig förvärsarbetare med vanliga arbetstider!
Gick upp i ottan, käkade frukost och i väg.
Inte riktigt min grej att gå upp på morgnarna, men i bland är det behövligt.

Anledningen till att jag gjorde detta stolleprov just idag var att jag skulle skjutsa Erika till jobbet och sedan direkt till hennes lägenhet för att ta emot fotografen.
Fotograferingen gick snabbt, inte mycket att fota på 21 kvadrat. Man får ju liksom med vardagsrum, sovrum och kök i en och samma bild!
Han tog en på badrummet också. Och sen lite exteriörbilder på detta fuskbygge som det verkligen är.
Är tydligen inte slutbesiktat ännu och det pågår en process mot byggherren.
Köper man då lägenheter i denna fastighet? Ja, tydligen......
Jag skulle då aldrig göra det.

Vad bjuder den här veckan på för spännande aktiviteter då?
  • Måndag: Till Bålsta för kattmatinköp hos veterinären.
  • Tisdag: Vila mej i form inför jobb 20.45-07.00
  • Onsdag: Sova
  • Torsdag: Gräsänkling ända till Söndag!!! Tryck på GILLA!
  • Fredag: Kanske restaurangbesök med Erika (eller på lördag)
  • Lördag: Hemmamys med Gustav
  • Söndag: Vila mej i form inför jobb 20.45-07.00. Maken återvänder hem!
Känner mej lite trött nu. Men lägger jag mej nu så vaknar jag aldrig! Bättre att åka till Bålsta nu och införskaffa kissemat. Sova kan jag göra senare.

Over and out!

1 kommentar: