28 april 2011



I morse drabbades jag av något riktigt läskigt! Nämligen vakna-alldeles-för-tidigt-syndromet.
Redan klockan 06.00 skuttade jag på lätta ben ur sängen för att släppa ut Prinsen. Jag la mej givetvis igen men kunde inte somna om! Helt otroligt!
Tänkte att jamen då går jag väl upp då och sen har jag hållt igång sen dess.
Jag har bl.a röjt i garderoben och letat fram lite sommarkläder.
Tänk att man hittar alltid något som man har glömt bort och tänker "Ja, just det den här gamla trasan"

Nu ska jag ta vara på dagen och försöka göra något vettigt av den. Ska bl.a till Bålsta för lite ärenden till bank, Synsam och Ica.
Jag har hela dagen på mej imorgon att packa och greja, men jag tänkte göra allt klart idag så jag i morgon bara kan ägna mej åt kvalitetstid med Gustav.
Fy fasen vad jag kommer att längta efter honom!
Nu dusch av kropp.

1 kommentar:

  1. Så himla kul att packa inför en semester. Hoppas ni kommer att få det jättebra.

    SvaraRadera