27 april 2011

Semester

Känns ganska bra nu! Har stämplat ut från mitt arbete för ett tag, i alla fall för sirka-lisa 14 dagar.
I natt var det lugna gatan på jobbet, tror alla mina små skönheter sov. En sanning med modifikation, någon enstaka var faktiskt vaken.

I dag har jag lite att stå i, här kommer onsdagens to-do-list, håll tid godo:
  • Sova
  • Vakna
  • Äta
  • Klä på mej
  • Frissan 14.00
  • Apoteket, hämta mediciner, avmaskningsmedel och köpa fästingmedel till G
  • Middagsstök, hittade överbliven köttfärsgulasch i frysen. Bara att värma!
  • Tvätta
  • TV-tittande
  • Klä av mej
  • Sova
Ja det var min dag! Blir förstås en del datatid och mys tid med Prinsen. Börjar redan sakna honom fast jag inte har åkt än.

Godnatt!


2 kommentarer:

  1. Jag glömde ju att jag kunde kolla bloggen när du drar! Hoppas inte jag väckte dig nu när jag smsade...
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Din semester börjar ju riktigt bra med sol och fint väder.

    SvaraRadera