16 april 2011

Sol, varmt, härligt!


Godmorgon lördag!
Var lite pensionärsvarning på undertecknad i går kväll. Gick och la mej redan klockan 23.00!
Inte för att sova utan för att lägga mej och läsa. Man ligger så himla skönt i nya sängen med dom stora amerikakuddarna bakom nacken. Man kan läsa hur länge som helst utan att få ont i nacken.
Dessvärre har jag ingen sänglampa än, har inte hittat några passande.
Så jag fick improvisera, plockade in en annan lampa.
Sen låg jag där och läste i min nyinköpta guidebok som förstås handlar om Mallorca.
Gustav ville också läsa om Mallorca, han låg 2 cm från mitt ansikte och flåsade. Lilla gubben!

Släckte och somnade på direkten och sov skönt ända till 7.30. Gustav låg tätt intill mej hela natten. Han är en riktig mammagris.
Nu har jag ätit frukost och slappar framför TV´n. Är lite orolig för Prinsen, han har kräkts ett par gånger.Men han äter som vanligt så det är nog ingen fara.

Idag ska jag åka och chilla med Erika. Det blir lite titt i affärer och såklart ett eller annat fikastopp.
Bäst att sätta fart!


1 kommentar:

  1. Visst är det härligt att ligga i sängen och läsa??? Särskilt härligt är det att liggga och läsa TOP 10 om ett resmål man ska till. Gillar skarpt de böckerna.

    SvaraRadera