2 april 2011

Mot jobbet!


Nu har vi ätit lite korvmiddag. Micke kom på besök så nu sitter pojkarna i köket och diskuterar livet, båtar, bilar och annat livsnödvändigt.
Kaffe och Emilies hembakat slank ner obehindrat hos våran gäst.
Jag smet in i vardagsrummet för lite slapp med datan i schäslongen.
Om exakt en månad befinner dom sej i det stora landet i väst och staden New York.
Ingrid fyller år och flyr landet tillsammans med sin familj.
Otroligt avundsjuk är jag, men jag glädjer mej åt min Mallisvecka.
Man får vara glad åt det lilla...........

Strax i väg till jobbet igen, hoppas det blir lite lugnare i natt.
Mina små vänner borde väl sova i natt eftersom dom var vakna natten som var, någon ordning borde det vara.

Ha en trevlig lördag mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig lördag du också. Hoppas dina boende håller sig lugna.

    SvaraRadera
  2. Hoppas natten blir lugn. Kram!!!

    SvaraRadera