29 april 2011

Slutbloggat!


Hej på er! Har haft lite att syssla med under förmiddagen, detta trots att jag tyckte jag hade läget under kontroll i går kväll.
Men det finns alltid något att göra innan man ska vara borta en vecka.
Sen har jag förstås tittat på det kungliga bröllopet bitvis. Det var en mycket vacker brud.
Påminde lite om min brudklänning.....

Emilie har anlänt till Gustavs stora glädje, han gick upp och la sej och har nu sovit hela dagen nästan.
Min resekamrat är nog strax på ingång, han skulle lägga ner arbetet tidigt idag sa han.
Vid 16.00 åker vi mot Arlanda airport så det här blir nog det sista ni hör av mej på ett tag.
Skönt va? Man ska inte umgås för mycket då är risken att man ledsnar på varandra.

Ha det nu så bra i veckan, det kommer jag att ha!

Hej på ett tag

1 kommentar:

  1. Hihi, du är verkligen duktig Ewa! Trodde faktiskt inte att du skulle kunna hålla dig från att blogga under din semester, har varit in här och kollat varje dag, men du har ju lyckats! Ojoj, vilken bloggabstinens du måste ha! :)

    Hoppas att semestern varit till belåtenhet.
    Kram

    SvaraRadera