18 april 2011

Dags att uppdatera


Godkväll i slott och kojor!
Kvällen har gått i en farlig fart, blev nästan fartblind.
Först vill jag visa er världens sötaste hund, Lotta! Tyvärr blev den ärligt stulna bilden på tok för liten, fattar inte hur jag gör den större.
Men ni ser ju själva hur bedårande denna nallebjörn är och hur avslappnat hon sover. Man ser ett litet skönt leende på hennes söta mun också....
Måste ta mej en tur till Bålsta snart igen så jag får gulla lite med henne, hon växer så det knakar.

Dagens middag blev lite fyllda lövbiffar med klyftpotatis. Var gott men jag var inte direkt sugen, mår fortfarande illa av mina allergitabletter.

Nu har jag varit en snabbis till Erika, när jag kom hem hade lilla maken gått och lagt sej.
Bara Gustav och jag vakna, tror vi ska ta och mysa lite.
I morgon kommer Emilie hem, hon ska vara hemma en vecka. Det blir kul.
Nu ska jag titta på Fredrik och Filips program NittiLeaks, gillar dom pojkarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar