2 april 2011

Utsövd och kaffesugen

Godmorgon!
Kan man säga godmorgon 15.45??
Först dagens sovrapportering: Slog personligt rekord i morse. Låg i sängen redan 07.17!
Detta utan att ha passerat datan, det var bums i säng!
Smet lite tidigare från jobbet också, hela 5 minuter. Jag hade glömt min egen nyckel med den medföljande "blippen" på.
Vilket resulterade i att jag inte kunde stämpla varken in eller ut, blippen låg i min vinterjacka och jag valde vårjackan när jag åkte.
Och på grund av glömd blipp kunde jag då inte stämpla ut=smita tidigare! Brottsling där!

Nu har jag druckit kaffe och ätit en ostmacka. Maken ligger i soffan och hostar, ett vanligt förekommande beteende för honom.
Lille Prinsen sover han med så just nu känns det som om att jag också skulle kunna gå och lägga mej igen, ingen saknar mej.

Har inte så mycket mer att svamla om i nuläget, absolut ingenting händer i detta ovanligt tråkiga Palats just nu.
Hoppas ni har det lite mer underhållande hemma hos er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar