24 april 2011

Äntligen!


Äntligen säger Gustav! Äntligen så är det vår och trädgårdsmöblerna har kommit fram och jag har 6 olika stolar att ligga i. Plus 2 st på framsidan i rotting, livet leker!
Han var så söt när vi var klara med allt. Han gick från stol till stol och liksom "prövade" sej fram.
Till slut la han sej på favoritplatsen från i fjol tillika mammas plats.

Var i väg till min mamma idag, hon var på bra humör och vi pratade i nästan 2 timmar medans vi drack kaffe och doppade skorpor.
I morgon ska vi grilla lite här och hon såg fram emot det, det var länge sen hon åt grillat lilla mamsen.
Nu har jag varit på en snabbfika hos Erika, som alltid fick jag gott kaffe.
I morgon ska det vara visning av hennes lägenhet så hon ska pyssla lite i kväll och plocka undan lite.
Verkar som jag enbart har sprungit runt i gårdarna och fikat idag....men vi har faktiskt ätit middag också.
Vi åt rester från gårdagen, sillar, laxar och annat mums.
Och efter det kom Micke och Ingrid, vi invigde denna säsong med en fika på altanen.
Det har blitt en del kaffe idag....

1 kommentar:

  1. Då var vi en vecka före er med att plocka fram utemöblerna, ha ha. Men visst är det härligt när man får ta fram de och kan sitta ute och grilla och njuta av lite sol och värme.

    SvaraRadera