21 april 2011

Rosadagen, skärtorsdag, kärringdagen....



Hej mina vänner!

Skulle ovanstående påskkärringar plinga på dörren skulle jag bli överlycklig!
Jag skulle överösa dom med godis och pussar. Men tyvärr så tror jag dessvärre att just dom här kärringarna inte kommer. Inte i den dresscoden iaf.
Dom är redan här men ser lite annorlunda ut såhär efter 20 år efteråt.
Godis får dom också och en och annan kindpuss.

Vaknade 13.00 idag, åkte och hämtade Erika och sen i väg till Bålsta för ett hemlig uppdrag.
När uppdraget var utfört åkte vi till Bålsta centrum och Erika bjöd sin mamma på fika. Innan fikat hade vi gjort ett snabbt besök på Systembolaget.

Nu vankas det gott käk igen. Emilie och Jogge stökar som vanligt runt i köket. Idag grillas det oxfilé och Emilie har gjort en härlig rostad potatissallad.
Är ni snälla så blir det kanske en eller annan bild senare.
Till efterätt blir det hemlagad tiramisu med kaffe. Satan i gatan vad gott!
Nu väntar vi bara på att min fina Erika ska dyka upp sen hugger vi in på köttsvansen!
Smaklig spis och Glad Påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar