15 april 2011

Girls night out!


Med dom här rara flickorna tillbringade jag en stund på fredagskvällen på Lucky House i Bålsta.
Vi började med en förrätt, Erika tog en Thailändsk sallad med oxfilé, stark som satan.
Öronen på henne skiftade färg till rött!
Hanna och jag tog Grillade jätteräkor. Dom var supergoda, jag har ätit dom tidigare och visat bild på dom.
Till huvudrätt åt flickorna sushi och jag Fyla små lätter. Jag smackade även i mej friterade bananer med glass som ingick i min 3-rättersmeny.

Här får Erika ett skrattanfall när jag försökte äta upp även den vita servetten.
Sanningen var att jag hade den kladdiga sirapen på läpparna och skulle torka mej. Då fastnade delar av servetten och jag såg nog ganska rolig ut.
Jag citerar min mamma: "Det är kul att ni mej så ni har någon att skratt åt!" (eller något liknande)

Efter kaffe med påtår och godis på en tallrik betalade vi och åkte hem.
Nu har flickorna åkt hem och Gustav och jag är åter själva. Blir lite zappande på TV´n innan vi ska sova.
Det är en dag i morgon också......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar