8 april 2011

Pizza för en


Nu har jag skjutsat veteranbrandgubbarna till Kungsängen. Kom på att jag kanske måste äta innan jag åker och jobbar.
Impulsiv och spontan som jag är så kvistade jag in på en av Kungsängens många pizzerior och köpte med mej en hem.
Onödigt kan tyckas. Gott? Skämtaru! Mätt? Som sjutton, på snäppet till arton.

Bilden är när jag dinerar på Mystic Pizza i USA och äter en vrålgod pizza. Den i dag kom inte alls upp i samma klass som amerikapizzan men nästan.
Kommer ihåg att vi skulle ta förrätt också. Och jag frågade Sventa oroligt....men vi tar väl varsin?
Nej, jag tror inte det, förrätterna är ganska stora här! Och så rätt han hade, vi delade på en förrätt och det räckte och blev t.o.m över.
I USA är allt stort, jag lovar!

Snart dags för arbete igen, hoppas natten går i en farlig fart och att alla mina 34 sötnosar väljer att sova!
Något som dom inte gjort på hela veckan, i natt borde dom således vara trötta....eller?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar