3 april 2011

Det regnar...



Söndagens snarkningar är över. Idag tog jag ett varv framför datan innan jag klev upp i sängen och somnade bums.
Vaknade 15.00....
Det är så härligt med en ny säng. Känns som jag sover på hotell. 2 x 2 meter= 4 kvadratmeter!
Den är lite större än vårt badrum på övervåningen om man drar en kul liknelse, alltså golvytan i badrummet.
Rolf har börjat drömma också, något som han säger sej aldrig gjort förut. Bara under kraftigt morfinintag.
Haha, nu låter det som han är en tung narkoman men jag menar när han har ätit morfin för smärtlindring, då drömde han sjuka drömmar.
Så att man sover gott på 4 kvadrat skriver vi under på! Och att man sover likt en drogad är ett bra betyg på Amerikasängen.

Maken/stjärnkocken styr runt i köket just nu. Det vankas köttsvans, extraprisoxfilé från Willys, 169:-/kg.
Jag kostade på mej en bit, det blir helstekt med råstekt potatis och Jensen´s pepparsås.
Ja, och sen förstås den obligatoriska räkförrätten a ´la Rolf. Ni vet någon röra, som han är så bra på.

Skulle suttit fint med ett glas (flaska!) rött, men icke. Jobbet kallar i natt med.

Idag håller vi tummarna för min finaste Erika. Hon ska titta på en lägenhet och jag hoppas verkligen hon får den. Det är en andrahandslägenhet lite mer norrut den här gången.
Åå, vad jag hoppas att det går vägen!

I natt blev jag glad över att Anne hade uppdaterat sin blogg och lagt ut bilder på lilla fina Lotta.
Men det jag skrattade mest åt var sista meningen:

"På tide med siste tisseturen for Lotta...må vekke henne...hun har allarede lagt seg...... i min seng. Åsså hun som ikke skulle ligge i sengene!!!!!"

Bra jobbat Lotta! Det är klart du ska ligga i matte säng! Jag längtar så tills jag får träffa henne, den lilla björnungen!

1 kommentar:

  1. Så himla bra att ni sover gott i sängen. Håller tummarna för Erika. Hoppas hoppas hon får en ny lägenhet.

    SvaraRadera