6 april 2011





Godmorgon Världsmedborgare!
Fattar inte riktigt vad jag gör uppe nu, redan före tuppen klev jag upp, 8.00.
Har redan bestämt mej att bli trött och grinig idag.

I dag ska jag vara på arbetet mellan 13 och 16. Vi ska ha s.k Workshop i ämnet Kommunikation.
Hade lyckats förtränga och "glömt" bort detta men kom på det sent i går kväll.
Typiskt!
Tycker inte jag behöver någon workshop och speciellt inte i ämnet Kommunikation, jag har inga som helst problem med att kommunicera, eller har jag det??!

Slår två flugor i en smäll och ordnar det där med min döda bankdosa innan jag dyker in på workshopen. Sparbanken och mitt arbete ligger farligt nära varandra.
Men helt ärligt skulle jag nog helst vilja vara hemma och lata mej, det är jag bäst på.

I dag skriver Emilie en tenta mellan 14-19, jag håller tummarna hårt hela tiden.
Ni också hoppas jag?
Lycka till Emilie, du fixar det!

Dags att sätta fart, dusch, frukost och kvalitetstid med kissen står nu främst på dagordningen.
Stackarn han kommer att få vara ensam och ledsen i flera timmar........


1 kommentar:

  1. Det är kanske du som borde leda den där kursen i kommunikation, ha ha. Håller tummarna för Emilie.

    SvaraRadera