14 april 2011

Letar ny kudde....


Tjolahejsan alla små vänner!
I morse klockan 04.55 blev jag väckt utav någon som ryckte mej i stortån. Trodde först det var Gustav men han har inte lärt sej att rycka stortår än utan han brukar mest sätta klorna i tårna.
Nej, den här gången var det lilla maken. Jag hade snäll som jag är lovat att skjutsa honom till pendeln. Han hade ju en sådan stor väska att kånka på.
Hem igen och kastade mej i säng och somnade om på direkten!

Vaknade nästa gång klockan 9.22. Kände mej pigg, utvilad och med ont i nacken!
I dag måste jag ge mej ut på kuddjakt. Sista veckan har jag vaknat mej nackspärrevarning, Nacken känns stel och värker. Jag har alltid sovit på en s.k nackkudde eftersom jag har problem med min nacke.

Detta efter att vi blev påkörda bakifrån i Rolfs otroligt coola Amazon för väldigt länge sen.....-79.
Efter den smällen så flyttade Herr Whiplash således in i min nacke vilket jag hade otroliga problem med i många år.
Jag minns att jag gick med en jobbig, varm nackkrage i många år. Jag fick även avsluta mina körkortsstudier eftersom jag inte kunde röra skallen när jag skulle backa.
Det var tungt.
Nu är jag bättre men visst känner jag av min inneboende ibland.

Nu duschdags!

1 kommentar:

  1. Usch då, det låter inte alls bra. Hoppas att du hittar en riktigt bra och skön kudde då.

    SvaraRadera