2 april 2011

Snart hemgång


Äntligen får jag snart om cirkus 1,5 timme krypa ner i min sköna säng. I natt har var en sån där jobbig natt. Det räcker med att en eller två väljer att hålla låda så blir hela bygget oroligt!

Just ja, märker att jag skriver på den här datan som gör massa raduppehåll av sej själv, ser löjligt ut! Men det är smällar man får ta.

Känner mej trött, redan efter en natt. Hur ska det då gå dom efterföljande tre? Måste försöka kurera min ihållande huvudvärk. Inte så farlig men den finns där...långt inne i hjärnkontoret.

Tror helt enkelt att jag har druckit för lite, får bälja i mej en liter vatten när jag kommer hem till Pettssonska.

Längtar efter Gustav gör jag också, ska bli mysigt att få sova med honom om han nu är på det humöret.

Nej, nu ska jag packa ihop mej och mina attiraljer och bege mej nedåt i huset för rapportering och trevligt bemötande.

Och vet ni??? Jag har inte behövt tagit någon som helst medicin, inte ens ögondroppar i natt! Ser helt s.k "normal" ut, hur man nu gör det klockan 6.00 efter en slitsam natt. Men ni hajjar va?

Ha en trevlig lördag, återkommer i samband med eftermiddagskaffet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar